U doba kada brza hrana dominira prehrambenim navikama mladih, važnost edukacije o uravnoteženoj prehrani postaje sve značajnija. U sklopu školskog projekta “Zdrava hrana svakog dana” kojeg vodi profesorica Tonka Šarić, učenici su sudjelovali u uzbudljivom “Kulinarskom izazovu” koji je spojio tradiciju, zdravu prehranu i tehnološke operacije prijenosa topline. Cilj ovog jedinstvenog natjecanja bio je osmisliti i pripremiti zdravije verzije omiljenih hrvatskih slastica – medenjaka i fritula. Učenici su se suočili s izazovom kako zadržati autentičan okus ovih neodoljivih poslastica, istovremeno poboljšavajući njihov nutritivni profil. Učenici su primjenjivali znanja o termičkoj obradi namirnica, proučavali kako različite metode termičke obrade utječu na nutritivnu vrijednost hrane i eksperimentirali s alternativnim tehnikama pripreme. Projekt “Zdrava hrana svakog dana” pokazao se kao izvrsna inicijativa za poticanje kreativnosti, kritičkog razmišljanja i praktične primjene znanja iz različitih područja. Ovakav interdisciplinarni pristup ne samo da je učinio nastavu zanimljivijom, već je i pripremio učenike za suvremene izazove u prehrambenoj industriji i kulinarstvu. Svoja saznanja kroz naredne aktivnosti učenici će podijeliti svim učenicima naše škole. Uključivanje u projektne aktivnosti profesorica Mira Ćaćić, Tatjana Abramović, Katarina Džalto, Dijana Garbin, Melita Prološčić dodatno je naglasilo važnost modularnog pristupa obrazovanju. Učenici su imali priliku vidjeti kako se znanja i vještine iz različitih predmeta međusobno nadopunjuju i primjenjuju u stvarnom životu, što je povećalo njihovu motivaciju i razumijevanje važnosti svakog predmeta u njihovom obrazovanju. Ovakav multidisciplinarni pristup omogućio je učenicima da sagledaju temu zdrave prehrane iz različitih perspektiva. Suradnja među profesoricama nije samo obogatila sadržaj projekta, već je i pružila učenicima primjer kako se znanja iz naizgled nepovezanih područja mogu integrirati u rješavanju kompleksnih problema.
Istražujući o ugroženim i zaštićenim vrstama razvijali ljubav prema prirodi i biološkoj raznolikosti te dobili priliku učiti jedni od drugih
Prirodno je da štitimo i čuvamo ono što zavolimo, a kako bismo zavoljeli, moramo to nešto razumjeti i poznavati.Zato naše profesorice Dijana Garbin i Katarina Džalto u okviru školskog projekta "Očuvajmo bioraznolikosti" članove eko grupe s puno entuzijazma podučavaju...